Nowa Górna to pierwsze centrum handlowe w Łodzi i obiekt znany mieszkańcom od 1997 roku jako Guliwer. Ostatnie kilka lat przyniosło jednak całą serię znaczących inwestycji. W 2019 roku nowy właściciel zdecydował się na pełen rebranding centrum i zmianę nazwy na Nowa Górna, co ma podkreślać jego lokalny charakter, ale także nowy rozdział w historii tego miejsca. Centrum handlowe zyskało także nowe logo i odświeżony wizerunek.
Teraz Centrum Nowa Górna czekają kolejne zmiany. Rozpoczęły się tam właśnie intensywne prace modernizacyjne mające na celu remodeling łódzkiego centrum handlowego oraz wzbogacenie oferty.
- To kontynuacja rozpoczętych w poprzednich latach działań i kolejny etap strategii rozwoju obiektu na lokalnym rynku. Chcemy, aby zarówno oferta, jak i wnętrza odzwierciedlały bardziej nowoczesny charakter Nowej Górnej, która wciąż ewoluuje. To już nie tylko duży operator spożywczy Carrefour, jak niegdyś kojarzyli go mieszkańcy, ale w sumie 30 sklepów oraz punktów usługowych – podkreśla Marta Sójkowska, przedstawiciel Centrum Handlowego Nowa Górna w Łodzi.
Jak zapowiadają przedstawiciele łódzkiego centrum handlowego, w najbliższym czasie w ofercie centrum zadebiutują kolejne atrakcyjne marki, z których ucieszą się łodzianie.
Jedną z nich jest popularna wśród Polaków sieć dyskontów – PEPCO, która zajmie lokal o powierzchni blisko 600 m kw. GLA. Tym samym będzie to drugi, po hipermarkecie Carrefour, największy sklep znajdujący się w Nowej Górnej.
W sklepie PEPCO zlokalizowanym w łódzkim centrum handlowym klienci znajdą m.in. odzież dla dzieci i dorosłych, akcesoria i dodatki, zabawki, przybory szkolne oraz szeroki wybór artykułów do domu. Prace związane z przygotowaniem salonu do otwarcia ruszyły w połowie czerwca, a otwarcie planowane jest najwcześniej jesienią 2021 roku.
W Nowej Górnej pojawi się również sklep Telakces z akcesoriami do telefonów i usługami telekomunikacyjnymi Virgin Mobile. Salon marki będzie kolejnym jej punktem w centrum handlowym, oprócz funkcjonującej aktualnie na pasażu wyspy handlowej Telakces.
Nowi najemcy uzupełnią tym samym ofertę handlową łódzkiego centrum handlowego, w której aktualnie znaleźć można Carrefour, Rossmann, CCC, Vision Express, Rebel Electro, Yves Rocher czy W. Kruk. Przedstawiciele zapowiadają, że to nie koniec nowości w ofercie i już prowadzone są rozmowy, które być może zaowocują kolejnymi otwarciami.
- Obserwujemy, jak zmieniają się potrzeby naszych klientów. Dzięki nowym najemcom będą oni mieli dostęp do niezwykle szerokiej oferty niezbędnych produktów w przystępnych cenach m.in. ubrań i dodatków dla całej rodziny, wyposażenia wnętrz, ale także usług, które zawsze przyciągały do nas mieszkańców Łodzi oraz okolicznych osiedli – mówi Marta Sójkowska.
Odświeżeniu ulegnie nie tylko oferta, ale także wnętrza. Inwestor obiektu rozpoczął właśnie prace modernizacyjne mające na celu kompleksowy remodeling łódzkiego centrum handlowego.
W ich ramach odzieżowy sklep Paryżanka Boutique powiększy swoją powierzchnię, a pralnia EBS oraz Biuro Podróży Travel&You przeniosą się do nowych, bardziej przestronnych lokali. Na efekty prac aranżacyjnych w tych miejscach trzeba będzie poczekać jeszcze kilka tygodni.
Do tego czasu Pralnia EBS oraz Biuro Podróży Travel&You będą otwarte w formie stoiska naprzeciwko dotychczasowej lokalizacji, natomiast Paryżanka tymczasowo będzie nieczynna.
Modernizacja wnętrz Nowej Górnej ma obejmować także m.in. remont toalet oraz stworzenie pokoju dla opiekuna z dzieckiem. Przedstawiciele inwestora, w którego portfolio znajduje się Nowa Górna, zapowiadają także, że po wakacjach w obiekcie pojawi się wewnętrzny plac zabaw dla dzieci, a także nowoczesna strefa relaksu, w której między zakupami będą mogli wypocząć klienci.
- Za nami nie tylko zmiana nazwy i inwestycje w obiekcie, ale także liczne wydarzenia marketingowe w centrum, w tym uruchomienie projektu „Punkt Lokalnych Inicjatyw Społecznych”, który do tej pory odwiedziło już kilkanaście łódzkich organizacji pozarządowych prezentując swoje działania – mówi Marta Sójkowska.
- Zależy nam, aby Nowa Górna zaznaczyła się na handlowej mapie Łodzi jako przykład nowoczesnego centrum convenience, które przyciąga kompleksową ofertą na każdą kieszeń oraz perspektywą szybkich, codziennych zakupów. Okres pandemii wyraźnie pokazał, że mniejsze centra handlowe mają ogromny potencjał na rynku mogąc śmiało konkurować z dużymi galeriami, a także cieszą się znaczną popularnością wśród mieszkańców spragnionych wygody i bezpieczeństwa – podsumowuje.
***
Centrum Nowa Górna zlokalizowane jest w Łodzi przy ul. Kolumny 6/36. Otwarty w 1997 roku obiekt ma powierzchnię ponad 18 tys. m kw. GLA i liczy sobie 30 sklepów i punktów usługowych. W minionym roku centrum odwiedziło blisko 3 mln osób. Wśród kluczowych najemców centrum znaleźć można m.in. Carrefour, CCC, Rossmann, Vision Express, Rebel Electro i W. Kruk. Zmotoryzowani mają tutaj do dyspozycji 890 miejsc postojowych. Centrum handlowe znajduje się w portfolio Newbridge Poland. Zarządcą obiektu jest Apsys Polska S.A./www.nowa-gorna.pl
Źródło: Newbridge/Nowa Górna